نوشته شده توسط : فهیمه

چتر پاراسل

یکی از تفریحات بسیار جذاب تور کیش چتر پاراسل می باشد.  چتر بازی بر فراز دریا بسیار هیجان انگیز و لذت بخش می باشد به گونه ای که شما سواربر چتر شده  و توسط یک طناب به طول حدود ۱۵۰ متر توسط یک قایق با سرعت نسبتا زیاد بر روی دریا کشیده می شوید. چتر پاراسل بسیار ارمش بخش و لذت بخش می باشد و در عین حال امکان دیدن سواحل و نمای زیبای  جزیره  زیر آسمان آبی و روی آب های نیلگون خلیج فارس  در ارتفاع  ۵۰ تا ۶۰ متری به چتر سواران می دهد .

 پارس سافاری کیش

سافاری(Safari) در لغت به معنای سیاحت کردن و سیاحت اکتشافی در آفریقا می باشد و به برنامه تور گردشی می گویند که طی آن شرکت کنندگان در تور توسط انواع خودروها و یا چهار پایان و با طی مسیری مشخص از مکانهای دیدنی و جذاب بازدید کرده و از آن لذت می برند . مجموعه ورزشی، تفریحی و توریستی پارس سافاری کیش در شرايط اقليمي يک تور صحرا طبيعت گرم و خشک بياباني و نيمه بياباني می باشد و اولین برگزارکننده تورهای سافاری صحرا در ایران می باشد با هدف توسعه گردشگری و ایجاد محیط مفرح و سالم برای تمام رده های سنی بخصوص جوانان و گردشگران تور کیش ساخته شده است.يکي از معروفترين انواع تور سافاري ، تور صحرا است که موقعيت و  مسير حرکت  آن  نقاط بياباني و صحرائي می باشد. پارس سافاری کیشانواع متنوع وسيله نقليه مورداستفاده در اين تورها شامل خودروهاي دو ديفرانسيل  لندکروز ،نیسان پاترول ، هامر ،تویوتا FJ کروزر ،تويوتا لندکروز و... حتي شتر را در اختیار میهمانان تور کیش می گزارد.در مجموعه پارس سافاری کیش با احداث مسیری صعب العبور، قابلیت های خودروی لندکروزر را به چالش کشیده و در این میان تجربه هیجان انگیز و شور انگیز را برای میهمانان تور کیش به ارمغان خواهد اورد.

 

پیست offroad پارس سافاری محیط مناسبی برای تجربه موتورسواری با موتور های Buggy، ATV، موتور Trail و موتور Cross است که برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با امکانات مجموعه در این زمینه می توان به بخش پیست خاکی مراجعه کرد.پارس سافاری کیش دارای چند پیست آسفالت استاندارد می باشد که امکان تجربه اتومبیلرانی و موتور سواری در رشته های مختلف برای سنین مختلف در شرایط امن را فراهم می کند. همچنین بخش آموزش پارس سافاری با بهره گیری از مدرسان حرفه ای در رشته های مختلف اتومبیلرانی دوره های آموزشی در سطوح مقدماتی و پیشرفته را برگزار خواهد کرد.

 

امکانات تفریحی این مجوعه عبارتند از: رستوران سرپوشیده، رستوران روباز و کافی شاپ و نیز غرفه های نمایشگاهی که صنایع دستی مناطق مختلف ایران را معرفی و ارائه خواهند نمود که میهمانان تور کیش بعد از یک روز مهیج می توانند پایانی شبی ارام و دل انگیز به همراه موسیقی زنده را در کنار خانواده خود سپری کنند





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری کیش , مکان های دیدنی کیش , جاذبه های گردشگری ودیدنی کیش ,معرفی جاذبه های گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: